lastmod lastmod .

lastmod

خرید خانه در آنکارا

یکی از روش‌های مناسب برای اقامت در ترکیه به مدت طولانی، خرید ملک در این کشور می‌باشد، در مقاله‌ای تحت عنوان خرید ملک در ترکیه تمامی موارد مهم در ای زمینه را مطرح نمودیم. در این مطلب قصد داریم به بررسی خرید ملک در آنکارا بپردازیم.
آنکارا
اگرچه آنکارا امروزه یک شهر مدرن پرجمعیت به‌حساب می‌آید ولی بازهم ردپای تاریخ در آن مشاهده می‌شود؛ بنابراین یکی از مزایای آنکارا وجود جاذبه‌های تاریخی آن است. موزه تمدن‌های آناتولی، قلعه آنکارا ،حمام رومی و… محله‌های شهر نیز سرشار از غنایم تاریخی هستند.
نزدیکی این شهر به استانبول و بسیاری از مراکز خرید ازجمله مزایای آنکارا محسوب می‌گردد. مهم‌ترین مزیت خرید ملک در آنکارا اخذ اقامت ترکیه ظرف مدت چند ماه است. قیمت ملک در این شهر بسیار مناسب‌تر از قیمت املاک در شهرهای گران‌قیمت اروپاست. از دیگر مزایای آنکارا می‌توان به حمل‌ونقل قوی، بازده خوب سرمایه‌گذاری، هزینه‌های پایین زندگی، آب‌وهوای بسیار خوب این شهر توریستی اشاره کرد.
موقعیت جغرافیایی ترکیه به‌گونه‌ای است که محلی برای ارتباطات بین دو قاره اروپا و آسیا می‌باشد. این کشور دارای ۸۱ استان است. شهر آنکارا، ازلحاظ موقعیتی دومین شهر بزرگ ترکیه و به‌عنوان پایتخت این کشور اعلام‌شده است. شهر آنکارا بین ۴ کوه و ۳ رودخانه قرار دارد.

اطلاعات کلی درباره شهر آنکارا
زبان رسمی کشور : ترکی استانبولی
واحد پول: لیر یا تله ترکیه
برق شهری : ۲۳۰ ولت، ۵۰ هرتز
اختلاف ساعت با تهران : ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه از تهران عقب‌تر است.
شماره‌های تماس ضروری:
پلیس: ۱۵۵
آمبولانس: ۱۱۲
آتش‌نشانی: ۱۱۰
پلیس گردشگری: ۵۲۷۴۵۰۳
فرودگاه: فرودگاه بین‌المللی اسن‌بوغا | Esenboğa Uluslararası Havalimanı
شهرهای مناسب خرید ملک در ترکیه
در واقع آنکارا و استانبول جزو کلان‌شهرهای کشور ترکیه محسوب می‌شوند اما در این شهرها و شهرهای دیگر ترکیه خانه‌هایی وجود دارد که امکانات بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید با قیمت مناسب آن‌ها را بخرید و از امکانات بالای آن‌ها بهره ببرید. این نشان‌دهنده‌ی قیمت مناسب خانه در ترکیه به پول ایران است.
دولت ترکیه نیز تدابیر ویژه‌ای برای مناسب نگه‌داشتن قیمت خانه در کشور ترکیه و شهرهای متفاوتش اندیشیده تا مهاجران بیشتری را جذب کشور خود کند و این امر باعث شده تا قیمت خانه در ترکیه به پول ایران بسیار بهتر از قیمت خانه در داخل کشور باشد و ایرانی‌های زیادی وقتی از قیمت خانه در ترکیه به پول ایران مطلع می‌شوند، تصمیم به خرید خانه در ترکیه می‌گیرند و برای این کار اقدام می‌کنند.
آنکارا پایتخت کشور ترکیه، مزایای بسیاری برای زندگی و اقامت دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری شما تأثیرگذار باشد. سفر و زندگی به کشو|


خرید خانه در آنکارا


توریست‌های ایرانی معمولان شهر آنکارا را به دو دلیل برای مسافرت انتخاب می‌کنند. دسته اول مسافرینی هستند که برای مراجعه به سفارت‌خانه امریکا و انجام کاراهای مربوط به ویزا به این شهر سفر می‌کنند.
دسته دوم هم افرادی که به‌منظور تحصیل در دانشگاه‌های آنکارا که جزو دانشگاه‌های برتر دنیا می‌باشند آنکارا را برای مسافرت انتخاب می‌کنند به همین دلیل متقاضیان اجاره ملک در آنکارا برای اجاره کوتاه‌مدت و همین‌طور متقاضیان اجاره آپارتمان به‌صورت سالانه بسیار زیاد هستند. به دلیل وجود دانشگاه‌های متعدد در آنکارا جمعیت افراد تحصیل‌کرده در آنکارا نسبت به سایر شهرها در ترکیه بیشتر است و از لحاظ خدمات پزشکی نیز مجهزترین بیمارستان‌های ترکیه در این شهر واقع‌شده‌اند.
خرید ملک در آنکارا
اغلب افرادی که مایل به خرید آپارتمان در آنکارا می‌باشند و مایل هستند در محله کیزیلای ویا منطقه چانکایا در شهر آنکارا اقامت داشته، ما می‌توانیم آپارتمان‌های مبله و تمیز که اغلب در منطقه کیزیلای شهر آنکارا واقع شده است را برای شما خریداری کنیم. منطقه کیزیلای در واقع مرکز شهر آنکارا می‌باشد، این منطقه پراز مراکز خرید است و به‌علاوه سفارت امریکا نیز در همین منطقه واقع شده است و اگر جهت کارهای مربوط به ویزا می‌بایست به سفارت امریکا بروید به‌راحتی در دسترس شما خواهد بود.
منطقه چانکایا شهر آنکارا در واقع گران‌ترین منطقه این شهر می‌باشد. اغلب مجتمع‌های مسکونی لوکس و با امکانات کامل در این منطقه شهر قرار گرفته‌اند. اگر مایل به خرید ملک در آنکارا و در لوکس‌ترین و گران‌ترین منطقه این شهر را دارید، منطقه چانکایا آنکارا جایی است که به دنبال آن هستید. با ناب هوس تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۷:۲۵ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)