lastmod lastmod .

lastmod

لواشک زرشک

نکته مهم این است که قابلمه بهتر است نه خیلی بزرگ باشد نه خیلی کوچک، اما باید به ‌قدری بزرگ باشد که با جوش آمدن آب، زرشک از قابلمه سرازیر نشود. دقت کنید که بیشتر از یک پیمانه آب نیز به آن اضافه نکنید.

وقتی ‌که آب کمی قل زد و به دمای جوش کامل نزدیک شد، آب و زرشک‌ های داخل آن را به داخل مخلوط‌ کن منتقل کنید. این ترکیب را در مخلوط ‌کن حسابی میکس نمایید. کف یک سینی بزرگ را با سلفون بپوشانید.

حالا روی سلفون را با کمی روغن چرب کنید. ماده مخلوط شده داخل مخلوط‌ کن را به صورت لایه‌ ای نازک در سینی بریزید و آن را با استفاده از وسیله ‌ای کاردک مانند صاف کنید. لواشک باید لایه نازکی داشته باشد تا یک دست باشد و زود تر خشک شود.

برای اینکه لواشک زود تر خشک شود می ‌توانید آن را زیر نور آفتاب یا کنار بخاری قرار دهید. لواشک را با کمی نمک نوش جان کنید. درصورتی‌ که قصد دارید از زرشک خشک برای تهیه لواشک زرشک استفاده کنید، لازم است از ۲۴ قبل زرشک ‌ها را بخیسانید. لواشک زرشک اصل با کیفیت و بهداشتی می باشد.

۲- لواشک زرشک اصل را از کجا بخریم؟
برای تهیه لواشک زرشک اصل می توانید به سایت دوشنگان مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی محصولات غذایی و دارویی دوشنگان، محصولات طبیعی و ارگانیک خود را بدون واسطه در بازار اینترنتی ایران عرضه می کند. محصولاتی که در این سایت به مشتریان عزیز ارائه می شوند، کاملا خالص می باشند و کلیه نکات بهداشتی در تهیه آنها رعایت می شوند.

۳- خواص درمانی لواشک زرشک
خواص لواشک زرشک خشک و تازه مثل سایر انواع میوه خشک برای بدن بسیار زیاد است. از مهم ‌ترین خواص لواشک زرشک خشک می ‌توان به کاهش فشار خون، تنظیم ضربان قلب، درمان آفت دهان، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان ضعف عمومی بدن و تقویت کبد کلیه اشاره کرد.

۴- مصرف لواشک زرشک در دوران بارداری
خوردن لواشک زرشک در دوران بارداری به دلیل وجود زرشک طبیعی و تازه در آن سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان‌ های مفید است. به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی محسوب می‌ شود. اما به هر حال لواشک زرشک در بارداری باید با احتیاط خورده شود.

خوردن لواشک زرشک در بارداری می ‌تواند باعث افزایش اسید معده شود و برای افرادی که به رفلاکس معده مبتلا هستند مناسب نیست. توجه داشته باشید که لواشک زرشک در بارداری تنها زمانی جایز است که لواشک خانگی و بدون مواد نگهدارنده باشد.

۵- فروش لواشک زرشک

 فروش لواشک زرشک به فاکتورهایی مانند وزن، کیفیت، بسته بندی و… آن بستگی دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۴:۴۴ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)