lastmod lastmod .

lastmod

کوله پشتی |خرید کوله پشتی | خرید اینترنتی کوله پشتی از نمایندگی دلسی در ایران

 

1.خرید اینترنتی کوله پشتی لپ‌تاپ

کوله‌پشتی لپ‌تاپ همان‌طور که از نام آن پیدا ست بیشتر برای حمل لپ‌تاپ طراحی شده و دارای محفظه‌ای برای حمل ایمن این دستگاه است. این نوع کوله‌پشتی که کوله‌پشتی کاری نیز نامیده می‌شود، معمولاً دارای فضاهای دیگری برای جای‌دادن دیگر وسایل مورد نیاز در محیط کار یا دانشگاه، مانند کتاب‌ها، کاغذها و ... نیز هست. کوله‌پشتی‌های حمل لپ‌تاپ در بهترین حالت دارای فضای داخلی مهندسی‌شده‌ای هستند که امکان قراردادن وسایل گوناگون در قسمت‌های مختلف آن را به‌شکلی سازمان‌دهی و تفکیک‌شده به کاربر می‌دهند. گنجایش ایده‌آل کوله‌پشتی لپ‌تاپ بین 20 تا 30 لیتر است اما گنجایش آن ممکن است تا 50 لیتر هم برسد. بیشتر کوله‌پشتی‌های شرکت دلسی دارای محفظه‌ای برای حمل و محافظت از لپ‌تاپ هستند و برای تمامی لپ‌تاپ‌های 13 تا 17 اینچی طراحی شده‌اند. زیپ افزایش حجم کوله‌پشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی از طریق پورت پاوربانک با کابل، جنس پلی‌استر، امکان شست‌وشو با دست و نظایر این موارد از جمله ویژگی‌های قابل توجه کوله‌پشتی‌های دلسی هستند. خریداران محترم می‌توانند برای خرید کوله پشتی دلسی با ابعاد گوناگون در قسمت فیلتر کتگوری، سایز کوله‌پشتی‌های لپ‌تاپ دلسی را فیلتر کنند تا تنها کوله‌پشتی‌هایی با اندازه‌ی مورد نظر آن‌ها نشان داده شده و انتخاب از میان محصولات آسان‌تر شود.  

3.کوله‌پشتی مسافرتی

کوله‌پشتی‌های مسافرتی کوله پشتی‌هایی هستند که برای سفرهای نسبتاً کوتاه‌مدت یا طبیعت‌‌گردی و کمپینگ طراحی شده‌اند. کوله‌پشتی‌های مسافرتی عموماً حجمی بین 30 تا 40 لیتر دارند، سبک اند و در قسمت پشتی آن‌ها فضایی برای تهویه درنظر گرفته شده است. قسمت داخلی این نوع کوله‌پشتی دارای شمار متعددی محفظه با زیپ است که امکان قراردادن وسایل گوناگون سفر در آن‌ها را به‌صورت کاملاً منظم و تفکیک‌شده برای کاربر فراهم می‌سازد. سبک‌بودن و طراحی ارگونومیک، به گونه‌ای که هنگام حمل کوله‌پشتی مسافرتی فشار بیش از اندازه بر شانه‌های کاربر وارد نشود از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. کوله‌پشتی‌های مسافرتی دلسی دارای تمامی ویژگی‌های ذکرشده هستند. شرکت دلسی علاوه بر این برای برخی از انواع کوله‌پشتی مسافرتی خود چرخ‌هایی درنظر گرفته که با استفاده از دسته‌ی ترولی قابل حمل هستند و به مسافر کمک می‌کنند درصورت زیادشدن بیش از اندازه‌ی وزن کوله پشتی آن را با استفاده از چرخ‌ها جابه‌جا کنند. کوله-پشتی-دلسی-مدل-Adorball

4.کوله‌پشتی Tote

این نوع کوله‌پشتی درواقع همان کیفTote  یا کیف دستی است که دارای دو بند برای آویختن آن روی شانه‌ها ست و به‌همین‌سبب ظاهر این کوله‌پشتی‌ها شباهت زیادی با کیف‌های کلاسیک دارد. یک قسمت اصلی قرار دادن لوازم با زیپ، چند جیب در داخل و خارج کیف، دو دسته برای حمل کیف با دست و دو بند برای حمل آن با آویختن روی شانه، اجزای اصلی این نوع کوله‌پشتی هستند. این نوع کوله‌پشتی نیز همانند کیف‌های Tote بیشتر مناسب خانم‌ها طراحی شده‌اند و گنجایش آن‌ها عموماً بین 15 تا 35 لیتر است. برخی از انواع این نوع کوله‌پشتی، مانند کوله‌پشتی‌های Tote شرکت دلسی، دارای محفظه‌ای مخصوص حمل لپ‌تاپ هستند و به‌همین‌ سبب کارایی بسیار بیشتری دارند. بیشتر کوله‌پشتی‌های Tote دارای بندهای نازکی هستند و حمل آن‌ها دشوار است، اما محصولات دلسی این‌چنین نیستند و دارای بندهای بسیار محکم، دارای پهنای زیاد برای حمل راحت کیف و وارد آمدن حداقل فشار به شانه‌های کاربر هستند.  

5.کوله‌پشتی ضد سرقت

کوله‌پشتی‌های ضد سرقت در نگاه اول شبیه به کوله‌پشتی‌هایی هستند که برای استفاده‌ی همه‌روزه طراحی شده‌اند، اما این کوله پشتی‌ها دارای جیب‌ها، بندها، زیپ‌ها و اجزای دیگری هستند که از وسایل فرد در برابر سرقت محافظت می‌کنند. برخی از انواع کوله‌پشتی‌های ضدسرقت دارای جیب بلاک‌کننده‌ی RFID هستند که از اطلاعات فرد در برابر هکرها محافظت می‌کند. برخی کوله‌پشتی‌های دلسی دارای این ویژگی هستند. کوله‌پشتی‌ها دارای تنوع بیشتری نسبت به آن‌چه به آن‌ها اشاره شد دارند اما هدف ما بررسی ویژگی‌های کوله‌پشتی‌هایی بود که بیشتر در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع کوله پشتی دلسی و چمدان چرخدار علاوه بر تمامی مزایایی که ذکر شدند، دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را به‌وضوح از دیگر کوله‌پشتی‌ها متمایز می‌سازند. برخی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:  

  • امکان نصب کوله‌پشتی روی چمدان هنگام سفر

 

  • گارانتی معتبر اینترنشنال و امکان استفاده از خدمات پس از فروش در بیش از 110 کشور جهان

 

  • وزن بسیار کم انواع کوله‌پشتی دلسی

 

  • استفاده از الیاف باکیفیت، خصوصاً پلی‌استر با دنیر بالا

 

  • محافظت از تبلت

 

  • پوشش تفلون جهت ضدآب و ضدلک بودن کوله‌پشتی

 

  • امکان شست‌وشوی کوله‌پشتی با کف و برس

 

  • و ...
 

مزایای استفاده از کیف لپ‌تاپ بیزنسی چمدانی

  • درصورت استفاده از این نوع کیف لپ‌تاپ دیگر نیازی به آویختن آن روی دوش و شانه یا حمل آن با دست وجود ندارد.
  • با استفاده از این نوع کیف امکان افتادن ‌لپ‌ تاپ روی زمین وجود نخواهد داشت.
  • به‌همراه داشتن این نوع کیف لپ‌تاپ به فرد حالت و ظاهری رسمی و بیزنسی می‌دهد.

2- کوله‌پشتی لپ‌تاپ

کوله‌پشتی‌های لپ‌تاپ یکی از انواع جدید کیف برای جابه‌جایی و محافظت از لپ‌تاپ هستند. برخی از انواع کوله‌پشتی‌ لپ‌تاپ مختص حمل لپ‌تاپ و وسایل جانبی آن مانند شارژر، موس و ... هستند و اندازه‌ی کوچک‌تری دارند، اما بعضی دیگر علاوه بر لپ‌تاپ امکان حمل وسایل دیگر را نیز به کاربر می‌دهند و مسلماً نوع دوم از نوع اول لپ‌تاپ بزرگ‌تر و به‌تبع سنگین‌تر است.

مزایای استفاده از کوله‌پشتی لپ‌تاپ

  • این نوع کیف لپ تاپ با استفاده از دو بند مقاوم به‌صورت ثابت و بی‌حرکت روی دوش کاربر قرار می‌گیرد و درنتیجه امکان افتادن آن روی زمین وجود ندارد.
  • در بسیاری از کوله‌پشتی‌های لپ‌تاپ امکان تغییر طول بند وجود دارد و کاربر می‌تواند آن را در راحت‌ترین و بهترین وضعیت ممکن با توجه به بدن خود تنظیم کند.
  • در صورت استفاده از کوله‌پشتی لپ‌تاپ وزن لپ‌تاپ تقریباً به‌طور مساوی روی دو شانه تقسیم می‌شود و فشار زیادی روی یک دوش وارد نمی‌شود.
  • در صورت استفاده از کوله‌پشتی لپ‌تاپ دست‌های کاربر آزاد هستند، این مزیت برای بسیاری از افراد مهم و حتی حیاتی است!

3- آستین لپ‌تاپ

آستین لپ‌تاپ یکی از انواع جدید محافظ برای لپ‌تاپ است. پس از ابداع لپ‌تاپ‌ها طراحی آن‌ها به‌تدریج بهتر و کاراتر شد، تا به امروز که لپ‌تاپ‌ها با وزن و ضخامت آن‌چنان کمی به بازار عرضه می‌شوند که می‌توان آن‌ها را مانند یک کتاب در دست داشت و جابه‌جا کرد. ایده‌ی طراحی آستین لپ‌تاپ نیز پس از طراحی و تولید این لپ‌تاپ‌های فوق باریک ایجاد شده است. در طراحی این نوع کیف لپ تاپ هیچ بندی استفاده نشده، بلکه تنها یک قسمت معمولاً زیپ‌دار برای جای‌دادن لپ‌تاپ در آن تعبیه شده است. جنس این نوع کیف لپ‌تاپ به‌گونه‌ای ست که بتواند حداکثر محافظت از دستگاه را در برابر ضربه، خط‌ وخش، رطوبت و ... داشته باشد.

مزایای استفاده از آستین لپ‌تاپ

  • آستین لپ‌تاپ بسیار خوش‌دست‌تر از دیگر انواع لپ‌تاپ است.
  • آستین لپ‌تاپ نسبت به دیگر انواع کیف لپ‌تاپ سبک‌تر و باریک‌تر است.
  • قیمت آستین لپ تاپ معمولاً از دیگر انواع کیف لپ‌تاپ کمتر است.
  • حمل لپ‌تاپ با استفاده از این کیف به کاربر ظاهری حرفه‌ای‌تر می‌بخشد.

4- ساک لپ‌تاپ

این نوع کیف لپ‌تاپ شبیه ساک دستی‌هایی ست که معمولاً خانم‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. این نوع کیف لپ‌تاپ نیز همانند ساک دستی‌ها معمولاً مناسب برای خانم‌ها طراحی می‌شود. داخل ساک لپ تاپ محفظه‌ای برای قراردادن لپ‌تاپ به‌گونه‌ای که دستگاه کاملاً در آن ثابت باشد تعبیه می‌شود. برخی از انواع ساک لپ‌تاپ تنها مختص حمل لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن هستند و برخی دیگر دارای فضای بیشتری برای جای‌دادن وسایل معمول مورد نیاز خانم‌ها نیز هستند و بدین‌ترتیب دیگر نیازی به استفاده از یک کیف دیگر به همراه ساک لپ‌تاپ برای حمل وسایل مورد نیاز نخواهد بود.

مزایای استفاده از ساک لپ‌تاپ

  • این نوع کیف لپ‌تاپ دارای دو بند در دو سوی کیف است و به‌همین سبب به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و بدون هراس از افتادن آن، ساک را روی دوش خود حمل کند.
  • خانم‌هایی که از این نوع کیف لپ‌تاپ استفاده می‌کنند ظاهری حرفه‌ای‌تر در محیط‌های کاری و درسی خواهند داشت.
  • ساک لپ‌تاپ فشن‌تر است و با مد پوشاک امروزی هم‌خوانی بیشتری دارد.

5- کیف لپ ‌تاپ نامه‌رسانی

کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی حالتی شبیه به کیف‌های قدیمی پست‌چی‌ها دارد و شاید بتوان گفت پرکاربردترین نوع لپ‌تاپ در حال حاضر است. این نوع کیف لپ تاپ به نام کیف لپ‌تاپ یک‌طرفه نیز شناخته می‌شود، چرا که دارای بندی مقاوم است که با استفاده از آن می‌توان کیف را روی یک دوش آویزان کرد.

مزایای استفاده از کیف لپ تاپ نامه‌رسانی

  • کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی معمولاً دارای فضای اضافه برای حمل دیگر وسایل مورد نیاز کاربر هم هست.
  • امکان حمل لپ‌تاپ نامه‌رسانی به دو صورت دوشی و دستی برای بسیاری از افراد مزیت قابل توجهی است.
  • این کیف ظاهری رسمی به کاربر می‌دهد و برای محیط‌های کاری و تحصیلی بسیار مناسب است.
  • کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی با انواع پوشاک هم‌خوانی دارد و برای استفاده در بیشتر مکان‌ها مناسب است.
کیف‌های لپ تاپ دارای انواع دیگری نیز هستند که استفاده از آن‌ها رواج کمتری دارد. همان‌طور که طراحی کیف‌های لپ‌تاپ طی سال‌ها پیشرفت داشته، احتمالاً در آینده نیز چنین خواهد بود و طرح‌های کاراتری برای محافظت و جابه‌جا کردن لپ‌تاپ ارائه خواهند شد. شرکت دلسی انواع مختلف کیف لپ‌تاپ را با تنوع بسیار از نظر جنس، رنگ، اندازه و ... طراحی و تولید کرده است. تمامی محصولات این شرکت با گارانتی اینترنشنال به بازار عرضه می‌شوند.

وزن کیف لپ‌تاپ

وزن کیف لپ‌تاپ از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشت. برخی از انواع کیف لپ‌تاپ آن‌قدر سنگین‌ اند که حمل آن‌ها بدون لپ‌تاپ هم دشوار است! انتخاب کیفی با گنجایش و تعداد تبله‌ی بیش از نیاز نیز وزنی اضافه را هنگام حمل به کاربر تحمیل می‌کند و به‌همین دلیل بهتر آن است که کیف لپ‌تاپی با گنجایش بیش از نیاز انتخاب و خریداری نشود. کیف‌های لپ تاپ دلسی بسیار سبک طراحی شده‌اند و معمولاً وزن آن‌ها کمتر از یک کیلوگرم است. وزن کم این کیف‌ها در کنار طراحی مهندسی‌شده‌ باعث می‌شود تا حداقل فشار به دست یا شانه وارد شود.

امکانات ویژه‌ی کیف‌های لپ‌تاپ دلسی

برخی از مدل‌های کیف لپ‌تاپ دلسی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابل  نصب روی دسته‌ی چمدان یا کیف بیزنسی دلسی باشند تا حمل آن‌ها در سفرها بسیار آسان‌تر شود. برخی از کیف‌های لپ‌تاپ دلسی علاوه بر این دارای جیبی برای قراردادن کارت‌های آراف‌ آی ‌دی یا موبایل هستند، تا با استفاده از آن‌ها مانع سرقت اطلاعات شخصی کاربر شد. بیشتر انواع کیف لپ تاپ دلسی قابل شست‌وشو با دست هستند و می‌توان به‌سادگی آن‌ها را با استفاده از آب و کف و یک برس نرم شست‌وشو داده و تمیز کرد. گذشته از تمامی این موارد انواع کیف لپ تاپ دلسی دارای گارانتی بین‌المللی هستند و امکان بهره‌مندی از خدمات پس از فروش این شرکت در تمامی کشورهایی که دارای نمایندگی شرکت دلسی هستند وجود دارد. برای پیداکردن کیف لپ‌تاپ با توجه به نیازهای مختلف در سایت ایران دلسی، می‌توان در قسمت فیلتر دسته‌بندی مربوط به کیف لپ‌تاپ، سایز، رنگ، تعداد تبله‌ها و حدود قیمت را فیلتر کرد تا جست‌وجو آسان‌تر شود و تنها کیف‌هایی نشان داده شوند که با فاکتورهای انتخاب‌شده تطابق دارند.  

کیف لپ تاپ دلسی مدل Villiers

انتخاب کیف مناسب لپ تاپ  کار ساده ای نیست و با توجه به محصولات متنوعی که وجود دارد یکی از این مدل ها کیف لپ تاپ دلسی مدل Villiers است. کیف-دستی-لپ-تاپ-دلسی-مدل-Villiers این محصول مناسب برای افرادی است که علاوه بر آن‌ که برای کیفیت و کارایی کیف لپ تاپ اهمیت قائل هستند، ترجیح می‌ دهند که کیفی که توسط آن لپتاپ شان را جابه‌جا می‌کنند، شبیه به یک کیف دستی، آن هم یک کیف دستی جمع و جور و بسیار شیک باشد. این مدل از کیف‌های لپ تاپ شرکت دلسی علاوه بر آن‌ که همانند دیگر مدل‌ های مشابه ساخت این شرکت، دارای کیفیت بالا و استاندارد های لازم است، به گونه‌ای طراحی شده که شباهت بسیاری به برخی از انواع ساک دستی دلسی داشته باشد. در واقع می‌توان گفت کیف لپ تاپ دلسی مدل Villiers محصولی است که می‌تواند به خوبی از پس جلب رضایت افراد سخت‌پسندی که به دنبال یک کیف لپ تاپ ایده‌آل هستند برآید. کیف لپ تاپ دلسی مدل Villiers مخصوص لپتاپ‌های 14 اینچی طراحی شده است. وزن این کیف لپ تاپ تنها 0.8 کیلوگرم، ابعاد خارجی آن 10.5*32*38 سانتی‌متر و حجم خارجی این محصول نیز 13 لیتر است. مدل Villiers دارای یک تبله، محافظ لپ تاپ و همچنین محافظ تبلت است. قسمت داخلی این محصول دارای طراحی بسیار مناسبی است که این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا دیگر وسایل مورد نیاز خود، مانند لوازم جانبی لپ تاپ و تبلت، کتاب، تلفن همراه، خودکار، کلید و ... را در مکان‌ هایی که برای آن‌ ها در نظر گرفته شده‌اند، قرار دهد و بدین ترتیب دیگر با دردسرهای به هم ریختن نظم وسایل داخل کیف خود مواجه نشود. این مدل و قیمت کیف لپ تاپ به دو صورت حمل به حالت کیف دستی و حمل روی شانه قابل استفاده است. شرکت دلسی علاوه بر این، برای سهولت حمل و نقل این کیف در سفرها، امکان نصب این محصول روی دسته‌ی چمدان‌ های چرخ‌ دار را نیز برای آن در نظر گرفته است.

بستن


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۲:۴۶ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)