lastmod lastmod .

lastmod

ميز و صندلي پلاستيكي تاشو

ميز و صندلي پلاستيكي تاشو برند ناصر پلاستيك يكي از محصولات باكيفيت، زيبا و با دوام اين برند محسوب مي‌شود. ويژگي برتر اين برند، توليد و طراحي ميز و صندلي‌ در سايزها و رنگ‌هاي مختلف براي انواع سليقه‌ها است. همچنين در طراحي ميز و صندلي پلاستيكي تاشو از جنس‌هاي مختلفي همچون فلز، چوب، استيل و... استفاده شده است. ميز و صندلي پلاستيكي تاشو به دليل قابليت تاشوندگي بسيار كاربردي مي‌باشد و در ميان مردم از محبوبيت بالايي نيز برخوردار است. شما مي‌توانيد از اين ميز و صندلي پلاستيكي تاشو در مسافرت، پارك، باغ، تراس، بالكن و... استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۹:۲۸ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

بهترين ماده براي بسته بندي مواد آرايشي و بهداشتي

همانطور كه مي‌دانيد مصرف لوازم آرايشي و بهداشتي در كشور ما بسيار زياد است ؛ اما موضوع قابل توجه اين است كه بسته‌بندي اين مواد از اهميت زيادي برخوردار مي‌باشد. به دليل اينكه مواد آرايشي و بهداشتي به صورت مستقيم با سلامت و زيبايي افراد در ارتباط هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۹:۰۲ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

كار درماني و گفتار درماني در حكيميه

كار درماني و گفتار درماني در حكيميه يكي از بهترين مراكز كار درماني و گفتار درماني است كه در زمينه توانبخشي كودكان و بزرگسالان تلاش مي‌كند. مركز كار درماني و گفتار درماني در حكيميه براي ارائه خدمات خود از درمانگران ماهر و با تجربه استفاده مي كند. اين مركز براي دستيابي به نتايج مطلوب در زمينه كار درماني و گفتار درماني كودكان و بزرگسالان از تجهيزات پيشرفته و متدهاي روز دنيا بهره مي‌برد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۴:۵۳ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

كاردرماني براي ايستادن كودك

كاردرماني براي ايستادن كودك چيست و چگونه به كودك كمك مي‌كند؟ اين نوع تمرينات، مهارت‌هاي حركتي ظريف كودك را در طول مسير درمان تقويت مي‌كنند. خدمات كاردرماني دامنه گسترده‌اي دارند. برخي از آنها شامل كاردرماني براي نوشتن، بستن بند كفش‌ها، غذا خوردن و استفاده صحيح از وسايل مي‌شوند.

كاردرماني براي ايستادن كودك جزو برنامه هاي آموزشي خاص كودكان به شمار مي‌رود. در مورد كودكاني كه در سن تحصيل و بازي هستند، تمرينات كاردرماني به نقاط رشد و مهارت‌هاي موردنياز آنها براي بازي و فعاليت‌هاي تحصيلي معطوف مي‌شوند. همچنين مي‌توانيد براي مراجعه به كلينيك كاردرماني و گفتار درماني در كامرانيه كليك نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۴:۳۳ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

ميز و صندلي پلاستيكي

امروزه با توجه به پيشرفت سبك زندگي انسان‌ها، طراحي مبلمان و ميز و صندلي پلاستيكي نيز دستخوش تغييراتي شده است. به طوري كه در ساليان اخير علاوه بر ميز و صندلي با جنس چوب، شاهد طراحي و توليد آنها از متريال شيشه‌اي، فلزي و پلاستيكي بوده‌ايم. امروزه استفاده از وسايل پلاستيكي در روزمره ما به شدت افزايش پيدا كرده است. ميز و صندلي پلاستيكي جزو يكي از پرمصرف‌ترين لوازم پلاستيكي محسوب مي‌شود. قيمت مناسب، مقاومت در برابر سرما و گرما، امكان استفاده در ويلا و باغ و تنوع مدل و رنگ از جمله شاخصه‌هاي مهم اين محصولات به حساب مي‌آيد. در زير ميز و صندلي پلاستيكي برند ناصر پلاستيك را در مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف را مشاهده مي‌كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۷:۰۰ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

تاثير بازيافت روي كاهش آلودگي هوا

تاثير بازيافت روي كاهش آلودگي هوا ، آيا از ضررها و آسيب‌هاي جبران‌ناپذير آلودگي هوا اطلاع داريد ؟ آيا مي‌دانيد ساليانه تعداد افرادي كه بر اثر قرار گرفتن در برابر آب ، هوا و خاك آلوده جان خود را از دست مي‌دهند بيشتر از مواردي همچون چاقي ، الكل و تصادفات جاده‌اي است ؟ وجود آلاينده‌ها در هوا يكي از اصلي‌ترين دلايل مرگ انسان‌ها به حساب مي‌آيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۶:۲۹ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)