lastmod lastmod .

lastmod

توليدي عمده جوراب

توليدي عمده جوراب ، جوراب يكي از پوشاك مهم در همه جاي دنيا است‌ به گونه اي كه انواع جوراب هاي مختلف با استفاده از نخ هاي گوناگون بافته مي شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۰۱ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

آيا رفتارهاي بد فرزندانمان را تشديد مي‌كنيم؟

كودكان راهكارهاي لازم براي مديريت ناراحتي‌ها و دردهاي خود را ندارند. ذهن آن‌ها ظرفيت هضم نااميدي را ندارد و نمي‌توانند خود را آرام كرده و واكنش‌هايشان را كنترل كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۶:۴۱ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

انواع سبك زندگي كدام‌اند؟

آبرند : مفهوم سبك زندگي از جمله مفاهيم علوم اجتماعي است كه اخيرا بسيار مورد توجه قرار گرفته است. هزاران سال است كه انسان‌ها كوشيده‌اند روش زندگي خود را بشناسند و مديريت كنند و حتي دولت‌ها تلاش مي‌كنند بر روي روش زندگي مردمان خود تأثير بگذارند. اما تعريف سبك زندگي و مفهوم سازي در مورد آن، نسبتاً جديد است. روش زندگي از آن جهت اهميت مي‌يابد كه مي‌تواند به طور مستقيم بر سلامت فرد تاثير بگذارد. فردي را تصور كنيد كه اهميتي به تغذيه خود نمي‌دهد. ادامه چنين وضعيتي او را با اضافه وزن و مشكلات مربوط به آن رو به رو خواهد كرد. در ادامه بيشتر راجع به انواع سبك زندگي صحبت كرده‌ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۵:۴۳ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

چه كرم‌هايي استفاده كنيم تا پوستمان خوب بماند

از آنجايي كه پوست صورت يكي از قسمتهاي بدن است كه هميشه در معرض هواي گرم و سرد و يا نور افتاب قرار دارد و بسيار لطيف و اسيب پذير ميباشد ، توجه به سلامت و بهداشت آن هم بسيار مهم است. براي آنكه به اين مهم دست پيدا كنيد و پوست سالم و شاداب داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۴:۳۸ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)