lastmod lastmod .

lastmod

چاپ بنر

آشنايي با چاپ بنر

موارد مورد نظر براي استفاده از بنر قسمت هاي مختلفي را در بر ميگيرد در نتيجه بنر ها موارد مصرفي مختلفي دارند. بنرها در قالب يك طرح جذاب هنري با رعايت اصول گرافيكي هستند كه هدف اصلي آن‌ها ارائه يك پيام و نمايش آن است. اغلب پيام بنرها تبليغاتي است و از همين رو نيازمند طراحي خاص و جملات آراسته است تا موجب جلب توجه مخاطب شود. چاپ، روي بنر شبيه چاپ پوستر است ولي هزينه طراحي و چاپ بنر به نسبت چاپ پوستر ارزان‌تر است، چرا ‌كه با توجه به هدف بنر كه همان تبليغات است، بايد صرفه اقتصادي بيشتري داشته باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۹:۳۷ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

كوله پشتي |خريد كوله پشتي | خريد اينترنتي كوله پشتي از نمايندگي دلسي در ايران

امروزه استفاده ازكوله پشتي هاي با كيفيت يكي از دغدغه هاي جامعه دانش آموزي كشورمان شده است. زيرا انتخاب و استفاده از كوله پشتي نامناسب به صورت مداوم، براي فرزنداني كه در حال تحصيل مي باشند، باعث آسيب رساندن به سلامتي ستون فقرات شان خواهد بود. از اين رو دلسي به عنوان نماينده رسمي برند دلسي فرانسه اقدام به وارد كردن كوله پشتي هاي مطابق استاندارد جهاني نموده است. شما مي توانيد با مراجعه به سايت ايران دلسي از انواع مدل هاي كوله پشتي ديدن نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۲:۴۶ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

پرستاري سالمندان

چگونگي اعتماد به پرستار سالمند

اغلب پرستار سالمند و فرد سالمند در خانه بدون حضور شخص ديگري حضور دارند و همان‌طور كه مستحضر هستيد سالمندان به علت ضعف بدني‌اي كه دارند بايد زمان بيشتري را در خواب بگذرانند. با نظر اين مسئله بايد فردي را به عنوان پرستار سالمند استخدام كرد كه مورد اطمينان باشد. امروزه با افزايش تقاضا براي پرستار سالمند افراد زيادي به اين شغل روي آورده‌اند و حتي برخي افراد نيز به عنوان كار پاره وقت آن را انجام مي‌دهند؛ بنابراين به سختي مي‌توان يك پرستار خوب و حرفه‌اي و در عين حال مطمئن و مورد اطمينان پيدا كرد. چنان‌چه قصد داريد يك پرستار سالمند در منزل استخدام كنيد، توصيه مي‌شود به هر فردي اطمينان نكنيد و تنها اين كار را به مراكز معتبر بسپاريد. در اين راستا شما با مركزي معتبر تماس مي‌گيريد و آن‌ها فردي را به شما معرفي مي‌كنند و در صورت تائيد شما مراحل اداري و قانوني آن نيز طي خواهد شد. اين كار موجبات آسودگي خيال شما را از استخدام پرستار سالمند و حضور او در خانه، آسوده خواهد كرد.  

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۶:۰۶ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)

طرز تهيه سوپ گل كلم ؛ سوپي ايده‌آل براي پيشگيري از كرونا

سوپ گل كلم به خاطر مقادير بالاي ويتامين سي و ويتامين‌هاي گرو ب، به پيشگيري از اين ويروس خطرناك كمك كرده و سيستم ايمني بدنتان را تقويت مي‌كند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۹:۲۷ توسط:lastmod موضوع: نظرات (0)